woensdag 30 maart 2016

Bijtring met konijnenoren

Vandaag gaat mijn eerste woensdagavondpost in de lucht: leuk! 

En vandaag kan ik meteen iets ontzettend leuks laten zien. Ik ben de laatste tijd helemaal weg van deze schattige bijtringen die gemaakt worden op een houten ring. Nu er weer een vriendin zwanger is, leek me dit een prima cadeautje om op te sturen. 

Het patroon van de konijnenoren vond ik hier. Omdat het nog niet duidelijk is of de nieuwe baby een jongen of een meisje is, heb ik voor een neutraal stofje gekozen. De achterkant van de oortjes heb ik gemaakt van groene fleeche: lekker zacht en het voelt weer anders aan als het katoenen stofje aan de voorkant. De houten ring is er eentje van 75mm. 

Ik werd zo blij van het paddestoelenstofje dat ik er meteen ook een slab voor Peuterlief bij maakte. 
Vrijwel al mijn slabben zijn zelfgemaakt. Ik vind dat de slabben uit de winkel vaak erg klein zijn en als je de slab zelf maakt kun je ze zo groot maken als dat je zelf wilt. Ik zal er binnenkort nog eens een post voor aanmaken want het is heel makkelijk om te doen en het geeft een hoop gemak :)

Benodigdheden:
- leuk katoenen stofje
- fleeche 
- houten ring 75mm (Pipoos)
- naaigaren
- naaimachine
- stoffenschaar



Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten