woensdag 8 juni 2016

Gehaakte kaart

Juni is hier altijd een feestmaand: veel feestjes, lekker weer en vaak gaan we ook al op vakantie. Op de vakantie moeten we nog heel even wachten maar ik heb inmiddels wel al een kaarsje meer uit mogen blazen ;) Maar ik ben natuurlijk niet de enige jarige in juni en dus ging ik ook aan de slag met het onderstaande kaartje. Het leuke is dat ik hierop twee hobby's van me heb kunnen combineren: kaartjes maken en haken. 

De jarige die deze kaart mocht ontvangen houdt van groene uiltjes. Ik had al eerder een uitgestanste uilenkaart gemaakt, maar dit vroeg natuurlijk om net iets meer. Het uiltje is een patroon uit het boekje 'Kleurrijke cadeautjes haken'. Eigenlijk is het de bedoeling om er twee te haken en ze dan op elkaar te plakken, maar ik maakte er eentje en bevestigde er wiebeloogjes en een klein snaveltje van oranje vilt op. Nog een tekst erbij stempelen en klaar was het kaartje. Hij viel in ieder geval in goede aarde ;)


Benodigdheden:
haakkatoen in diverse kleurtjes (hier heb ik capri van Katia gebruikt)
boekje Kleurrijke cadeautjes haken
wiebeloogjes (Action)
stukje oranje vilt (Action)
stempels van Eline (Marianne Design)

1 opmerking:

  1. Superleuk met dat uiltje erop! EN de wiebeloogjes natuurlijk. Nog van harte met je 31e verjaardag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen