woensdag 10 augustus 2016

Snelle scrapkaartjes

Zoals ik al eerder aangaf: waar ik vroeger urenlang met een kaartje bezig was, wil ik nu het liefst zo snel mogelijk resultaat zien. Dat zorgt vaak voor een wat simpeler kaartje. Maar wie zegt dat snelle kaartjes ook altijd CAS-kaartjes moeten zijn heeft het mis.

Deze kaartjes bijvoorbeeld zijn in een mum van tijd gemaakt en je krijgt er toch het idee van een echte scrapkaart bij. Voor wat inspiratie keek ik in de Collection van Marianne Design van maart van dit jaar. Hierin stonden zo ongeveer dezelfde kaartjes en die heb ik nagemaakt met de materialen die ik bij de hand had. Ik heb een achtergrondje gemaakt van een leuk papierblokje van Marianne Design. Het plaatje is afkomstig van een 3D-knipvel waarop plaatjes staat die je niet eens in 3D hoeft uit te werken. Nog even snel een kasteel uit cardstock stansen en met het bijbehorende stempeltje bewerken en daarna alles op de kaart plakken: klaar!


 Benodigdheden
Papierblokje Celebrations (Marianne Design)
3D-plaatje Buddies Boys (Marianne Design)
Collectables Kasteel (COL1404 Marianne Design)
En natuurlijk The Collection van Maart 2016 voor de inspiratie 

1 opmerking: