zaterdag 3 december 2016

CAL 2015

Ach jee, alweer vanaf september niks gepost... Terwijl ik het toch zo leuk blijf vinden om te doen en ik stiekem toch ook veel op andere blogs neus (zonder heel veel reacties achter te laten, dat dan weer niet). Maar goed, het is nooit te laat om gewoon de draad weer op te pakken: dit keer met een minder strak regime ;)

Week 1 was aan de beurt: fabrics and yarn. En in de tussenliggende maanden heb ik op dat gebied beslist niet stil gezeten. Ik maakte onder andere de Crochet Along 2015 deken af. Een project van maar liefst 1.80 bij 1.80 waarin heel wat bolletjes Bravo zijn geslopen. Maar ik ben me er toch een partij trots op. Hij ligt nu nog steeds in de woonkamer zodat ik er op koude avonden heerlijk onder kan kruipen. Het staat ook gewoon zo vrolijk ;)

Op dit moment ben ik nog bezig met de Crochet Along Mix and Match 2016. Ik ben op dit moment bij week 12 en loop dus ontzettend achter. Maar goed, ik gun mezelf gewoon de tijd om ook deze deken helemaal af te maken. En iedere week haak ik ook wel een toertje of twee. Ook kriebelt het ontzettend om aan de Double Trouble Crochet Along 2017 mee te doen (het lijkt me erg leuk om ook tunisch te leren haken), maar ik ga daar nu nog even niet mee beginnen. Eerst de deken van 2016 eens afmaken en dat zal vast nog wel duren tot half 2017 en dan zien we wel weer verder ;)



Gehaakt met Bravo acryl van Schachenmayer op voornamelijk haaknaald 4 (en af en toe een toertje op 3,5)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten